www.ulrich.com.pl

designed by Intelcom
Copyright © 2001


Najważniejszy jest SERWIS!                 

      Sprawnie działający serwis jest najważniejszym elementem obsługi posprzedażnej.
       To właśnie serwis odpowiada za prawidłowe uruchomienie urządzeń kotłowni, regulację układu grzewczego (co wydatnie przyczynia się do redukcji kosztów ogrzewania), szkolenie obsługi, przeprowadzanie prac konserwacyjnych.

      To wreszcie serwis jest "dobrym aniołem stróżem", którego zadaniem jest natychmiastowa reakcja w przypadku zaistnienia awarii. Nie bez znaczenia jest fakt, iż serwis naszej firmy obejmuje wszystkie urządzenia kotłowni, co ułatwia Klientowi jednoznaczne przekazanie odpowiedzialności za dostawę ciepła.

Dla zapewnienia komfortu użytkowania kotłowni serwis naszej firmy oparty jest na:

  1. Trzech firmowych serwisantach o wieloletnim stażu. Każdy z nich dysponuje oddzielnym autem serwisowym w pełni wyposażonym w najważniejsze części zamienne oraz aparaturę diagnostyczną,
  2. Znakomicie wyposażonym magazynie części zamiennych, który stale - przez siedem dni w tygodniu - jest w naszej dyspozycji. Aktualny stan magazynowy części zamiennych przekracza 100.000 złotych.
  3. Systemie 24-godzinnego przyjmowania zgłoszeń serwisowych. Stale pełnimy dyżury w dni wolne do pracy oraz święta.

       O profesjonaliźmie naszego serwisu świadczą ponowne zlecenia tych samych Klientów na wykonanie kolejnych kotłowni. Bez sprawnie działającego serwisu byłoby to niemożliwe.

     
   

o firmie  |  referencje  |  nasze realizacje serwis dział techniczny  |  kontakt
zdjęcia wybranych realizacj
i  |  we speak english  |  główna